Ogłoszenie nr 510173039-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 92357910000000, ul. Rojewo  8, 88-111  Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 5 235 113 320, e-mail szoik@rojewo.pl, faks 5 235 113 320. 
Adres strony internetowej (url): http://szoikrojewo.biposwiata.pl/ 
 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2019/2020 do szkół i świetlic na terenie Gminy Rojewo
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w postaci: 175 ton miału węglowego oraz 95 ton ekogroszku o następujących parametrach: Miał węglowy Wartość opałowa – min. 22 MJ/kg Zawartość popiołu – 12-18 % Wilgotność całkowita - do 12% Granulacja – 0-20mm Ekogroszek Wartość opałowa – min 24 MJ/kg Granulacja- 10-25 mm Zawartość popiołu – max. 10 % Wilgotność całkowita - max 12 % Niska spiekalność RI Zawartość siarki 0,4 % wraz z transportem do placówek zamawiającego, a mianowicie: -Szkoła Podstawowa w Rojewie, 88-111 Rojewo, Rojewo 131 -Szkoła Podstawowa w Rojewie -Filia w Ściborzu, 88-111 Rojewo Ściborze 7a -Szkoła Podstawowa w Rojewie -Filia w Liszkowie, 88-180 Złotniki kujawskie Liszkowo 82 -Szkoła Podstawowa w Rojewicach, 88-111 Rojewo, Rojewice 19 -Świetlica wiejska w Liszkowie, 88-180 Złotniki Kujawskie, Liszkowo 86 -Świetlica wiejska w Topoli, 88-111 Rojewo, Topola 35 -Świetlica wiejska w Ściborzu 88-111 Rojewo, Ściborze 73 a. Wykonawca dostarczy eko-groszek i miał własnym transportem pod adres wskazany przez Zamawiającego. Koszt transportu, załadunku i rozładunku pokrywa Wykonawca. b. Dostawa opału tj. miału węglowego i ekogroszku powinna odbywać się samochodami samowyładowczymi, c. Wykonawca każdorazowo zrealizuje dostawę w terminie trzech dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zamówienia telefonicznego lub pisemnego. d. Wykonawca dostarczy wraz z dokumentem WZ obejmującym dostarczoną partię, zawierającym m.in. następujące dane: nr WZ, data i miejsce dostawy, ilość w tonach dostarczonej partii opału. e. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 13.00. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Każdorazowego odbioru i skontrolowania dostaw dokonują pracownicy Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: 
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0
Dodatkowe kody CPV: 09111210-5
 
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.